KATALOG CENTRALNY KSIĄŻEK |
Self-regulation : jak się lubić w świecie pełnym różnic : opowieści dla dzieci o tym, że różnorodność jest fajna
"Jak się lubić w świecie pełnym różnic : opowieści dla dzieci o tym, że różnorodność jest fajna"
AUTOR: | Stążka-Gawrysiak, Agnieszka | ||||
POZ/ODP: | Agnieszka Stążka-Gawrysiak ; ilustracje Anna Teodorczyk ; [redakcja merytoryczna dr Jagoda Sikora]. | ||||
ADRES WYD.: | Kraków : Znak Emotikon - Wydawnictwo Znak, 2023. | ||||
HASŁA: | |||||
WYDANIE: | Wydanie I. | ||||
OPIS FIZYCZ.: | 169, [15] stron : ilustracje kolorowe ; 25 cm. | ||||
SYGNATURA: | [F1] Op:37.048 | ||||
KOD/INWENT: | 010100069432 | 6943 | |||
UKD: |
| ||||
DOSTĘPNOŚĆ: |
| ||||
WYPOŻYCZYŁ: | Nr karty: 015202 od dnia:2024-05-09 | ||||
DZIAŁANIE: |
Self-regulation : jak się lubić w świecie pełnym różnic : opowieści dla dzieci o tym, że różnorodność jest fajna
"Jak się lubić w świecie pełnym różnic : opowieści dla dzieci o tym, że różnorodność jest fajna"
AUTOR: | Stążka-Gawrysiak, Agnieszka | ||||
POZ/ODP: | Agnieszka Stążka-Gawrysiak ; ilustracje Anna Teodorczyk ; [redakcja merytoryczna dr Jagoda Sikora]. | ||||
ADRES WYD.: | Kraków : Znak Emotikon - Wydawnictwo Znak, 2023. | ||||
HASŁA: | |||||
WYDANIE: | Wydanie I. | ||||
OPIS FIZYCZ.: | 169, [15] stron : ilustracje kolorowe ; 25 cm. | ||||
SYGNATURA: | [F5] Op | ||||
KOD/INWENT: | 050100037963 | 3796 | |||
UKD: |
| ||||
DOSTĘPNOŚĆ: |
| ||||
DZIAŁANIE: |
Self-regulation : jak się lubić w świecie pełnym różnic : opowieści dla dzieci o tym, że różnorodność jest fajna
"Jak się lubić w świecie pełnym różnic : opowieści dla dzieci o tym, że różnorodność jest fajna"
AUTOR: | Stążka-Gawrysiak, Agnieszka | ||||
POZ/ODP: | Agnieszka Stążka-Gawrysiak ; ilustracje Anna Teodorczyk ; [redakcja merytoryczna dr Jagoda Sikora]. | ||||
ADRES WYD.: | Kraków : Znak Emotikon - Wydawnictwo Znak, 2023. | ||||
HASŁA: | |||||
WYDANIE: | Wydanie I. | ||||
OPIS FIZYCZ.: | 169, [15] stron : ilustracje kolorowe ; 25 cm. | ||||
SYGNATURA: | [F6] Op | ||||
KOD/INWENT: | 060100064531 | 6453 | |||
UKD: |
| ||||
DOSTĘPNOŚĆ: |
| ||||
DZIAŁANIE: |
Self-regulation : jak się lubić w świecie pełnym różnic : opowieści dla dzieci o tym, że różnorodność jest fajna
"Jak się lubić w świecie pełnym różnic : opowieści dla dzieci o tym, że różnorodność jest fajna"
AUTOR: | Stążka-Gawrysiak, Agnieszka | ||||
POZ/ODP: | Agnieszka Stążka-Gawrysiak ; ilustracje Anna Teodorczyk ; [redakcja merytoryczna dr Jagoda Sikora]. | ||||
ADRES WYD.: | Kraków : Znak Emotikon - Wydawnictwo Znak, 2023. | ||||
HASŁA: | |||||
WYDANIE: | Wydanie I. | ||||
OPIS FIZYCZ.: | 169, [15] stron : ilustracje kolorowe ; 25 cm. | ||||
SYGNATURA: | [F7] Op | ||||
KOD/INWENT: | 070100092410 | 9241 | |||
UKD: |
| ||||
DOSTĘPNOŚĆ: |
| ||||
DZIAŁANIE: |
Self-regulation : jak się lubić w świecie pełnym różnic : opowieści dla dzieci o tym, że różnorodność jest fajna
"Jak się lubić w świecie pełnym różnic : opowieści dla dzieci o tym, że różnorodność jest fajna"
AUTOR: | Stążka-Gawrysiak, Agnieszka | ||||
POZ/ODP: | Agnieszka Stążka-Gawrysiak ; ilustracje Anna Teodorczyk ; [redakcja merytoryczna dr Jagoda Sikora]. | ||||
ADRES WYD.: | Kraków : Znak Emotikon - Wydawnictwo Znak, 2023. | ||||
HASŁA: | |||||
WYDANIE: | Wydanie I. | ||||
OPIS FIZYCZ.: | 169, [15] stron : ilustracje kolorowe ; 25 cm. | ||||
SYGNATURA: | [MFB] Op | ||||
KOD/INWENT: | 110100119431 | 11943 | |||
UKD: |
| ||||
DOSTĘPNOŚĆ: |
| ||||
DZIAŁANIE: |
Self-regulation : szkolne wyzwania : opowieści dla dzieci o tym, jak działać, gdy emocje biorą górę
"Szkolne wyzwania : opowieści dla dzieci o tym, jak działać, gdy emocje biorą górę"
AUTOR: | Stążka-Gawrysiak, Agnieszka. | ||||
POZ/ODP: | Agnieszka Stążka-Gawrysiak ; ilustracje Anna Teodorczyk ; [redakcja merytoryczna dr Jagoda Sikora]. | ||||
ADRES WYD.: | Kraków : Znak Emotikon - Wydawnictwo Znak, 2020. | ||||
HASŁA: | |||||
WYDANIE: | Wydanie I. | ||||
OPIS FIZYCZ.: | 200, [24] strony : ilustracje kolorowe ; 25 cm. | ||||
SYGNATURA: | [DM] Op:37.048 D | ||||
KOD/INWENT: | 001100027324 | 2732 | |||
UKD: | 821.162.1-93+159.922.7:159.942 | ||||
DOSTĘPNOŚĆ: |
| ||||
DZIAŁANIE: |
Self-regulation : szkolne wyzwania : opowieści dla dzieci o tym, jak działać, gdy emocje biorą górę
"Szkolne wyzwania : opowieści dla dzieci o tym, jak działać, gdy emocje biorą górę"
AUTOR: | Stążka-Gawrysiak, Agnieszka. | ||||
POZ/ODP: | Agnieszka Stążka-Gawrysiak ; ilustracje Anna Teodorczyk ; [redakcja merytoryczna dr Jagoda Sikora]. | ||||
ADRES WYD.: | Kraków : Znak Emotikon - Wydawnictwo Znak, 2020. | ||||
HASŁA: | |||||
WYDANIE: | Wydanie I. | ||||
OPIS FIZYCZ.: | 200, [24] strony : ilustracje kolorowe ; 25 cm. | ||||
SYGNATURA: | [F1] Op:37.048 | ||||
KOD/INWENT: | 010100047409 | 4740 | |||
UKD: | 821.162.1-93+159.922.7:159.942 | ||||
DOSTĘPNOŚĆ: |
| ||||
DZIAŁANIE: |
Self-regulation : szkolne wyzwania : opowieści dla dzieci o tym, jak działać, gdy emocje biorą górę
"Szkolne wyzwania : opowieści dla dzieci o tym, jak działać, gdy emocje biorą górę"
AUTOR: | Stążka-Gawrysiak, Agnieszka. | ||||
POZ/ODP: | Agnieszka Stążka-Gawrysiak ; ilustracje Anna Teodorczyk ; [redakcja merytoryczna dr Jagoda Sikora]. | ||||
ADRES WYD.: | Kraków : Znak Emotikon - Wydawnictwo Znak, 2020. | ||||
HASŁA: | |||||
WYDANIE: | Wydanie I. | ||||
OPIS FIZYCZ.: | 200, [24] strony : ilustracje kolorowe ; 25 cm. | ||||
SYGNATURA: | [F3] BT | ||||
KOD/INWENT: | 030100020523 | 2052 | |||
UKD: | 821.162.1-93+159.922.7:159.942 | ||||
DOSTĘPNOŚĆ: |
| ||||
DZIAŁANIE: |
Self-regulation : szkolne wyzwania : opowieści dla dzieci o tym, jak działać, gdy emocje biorą górę
"Szkolne wyzwania : opowieści dla dzieci o tym, jak działać, gdy emocje biorą górę"
AUTOR: | Stążka-Gawrysiak, Agnieszka. | ||||
POZ/ODP: | Agnieszka Stążka-Gawrysiak ; ilustracje Anna Teodorczyk ; [redakcja merytoryczna dr Jagoda Sikora]. | ||||
ADRES WYD.: | Kraków : Znak Emotikon - Wydawnictwo Znak, 2020. | ||||
HASŁA: | |||||
WYDANIE: | Wydanie I. | ||||
OPIS FIZYCZ.: | 200, [24] strony : ilustracje kolorowe ; 25 cm. | ||||
SYGNATURA: | [F5] BT | ||||
KOD/INWENT: | 050100025601 | 2560 | |||
UKD: | 821.162.1-93+159.922.7:159.942 | ||||
DOSTĘPNOŚĆ: |
| ||||
DZIAŁANIE: |
|